REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU
REKLAMACJE
Bardzo się staramy, żeby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt – napisz do nas na zamowienia@papierowysklep.pl. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00. Zwykle nie zajmuje nam to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 7 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.
ZWROTY
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu:
– produktów cyfrowych ,e-booków, audiobooków, voucherów prezentowych – podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.
– biletu na wydarzenie
– produktów personalizowanych (te jedynie wymieniamy).
jeśli mają jakiekolwiek wady wynikające z naszej winy)Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałyśmy. Znajdziesz go TUTAJ. Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej.
Nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się z nami również przyczyną zwrotu – jest to dla nas cenna informacja, która pomoże nam w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.
Dane adresowe do zwrotu:
Papierowy Sklep
ul. Bursztynowa 3b
66-415 Kłodawa
e-mail: zamowienia@papierowysklep.pl
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.